Pytania i odpowiedzi

1. Czy zakupiony towar można zwrócić? Czy mogę odstąpić od umowy?

Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy. Wszystkie informacje na ten temat znajdą państwo  tutaj.

2. Kto ponosi koszty przesyłki zwrotnej w przypadku odstąpienia od umowy?

W przypadku zwrotu koszty wysyłki ponosi osoba zwracająca. 

3. Ile wynosi okres odpowiedzialności Sklepu z tytułu niezgodności towaru z umową?

Wszystkie nasze produkty są towarami nowymi. Sklep internetowy odpowiada wobec konsumenta za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru konsumentowi.

4. W jaki sposób można złożyć zamówienie?

W celu złożenia zamówienia należy wyszukać odpowiednie produkty, następnie podać ich ilość i kliknąć przycisk „do koszyka”. W tym momencie ukazuje się koszyk z wybranymi artykułami. Istnieje możliwość kontynuacji zakupu lub wybrania opcji „przejdź do kasy”. W następnym kroku można się zarejestrować jako klient. Zaletą rejestracji jest brak konieczności powtórnego podawania danych osobowych podczas kolejnych zamówień. Można również zamówić produkty jako użytkownik gość. W ostatnim kroku należy podać dane, sprawdzić zamówienie oraz wysyłać je.

5. Czy ubezpieczenie transportu jest zawarte w kosztach przesyłki i w jakim zasięgu?

Każda nadana przez nas przesyłka jest ubezpieczona. Koszty ubezpieczenia pokrywa nasza firma.
Ubezpieczenie transportu pokrywa wszelkie szkody i zguby aż do momentu pokwitowania przez konsumenta przyjęcia towaru. Konsument otrzymuje nienaruszoną przesyłkę.

Jeśli zdarzy się, że przesyłka dotrze do konsumenta w uszkodzonym stanie, wtedy konsument otrzyma szybko i bez problemu towar zastępczy.

6. Czy dostępny jest katalog produktowy?

Aby otrzymać aktualny katalog produktowy napisz do nas maila z prośba o katalog na adres daniel@fotolampy.pl

Domyślnie lampy nie posiadają żarówek, jednak istnieje opcja dobrania odpowiedniej żarówki do lampy. W tym celu należy zaznaczyć opcję "Zamów z żarówką" przed dodaniem lampy do koszyka. 

8. Czy lampy zawierają instrukcję obsługi?

 W przypadku pytań dotyczących montażu prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.

9. Czy można uzyskać poradę przed zakupem towaru?

Naturalnie. W tym celu prosimy o zaciągnięcie informacji na temat produktów znajdujących się w naszej ofercie. Prosimy o ewentualne przygotowanie zestawu pytań dotyczących np. koloru, materiału, wielkości i formy lampy, którą chcą Państwo zakupić. Do jakiego celu ma ona być przeznaczona?
Bardzo chętnie doradzimy Państwu w przypadku pytań technicznych takich jak montaż, ściemniacz, odpowiednie żarówki i wyposażenie, kolor światła etc.

Informacje dotyczące kosztów przesyłki znajdą się tutaj.
W przypadku zamówienia większej ilości produktów dostawa towaru wynosi tyle samo, co w przypadku zamówień pojedyńczych produktów.

11. Za pośrednictwem jakiej firmy kurierskiej dostarczana jest przesyłka?

Nasze lampy i żarówki wysyłane są sprawnie i bezpiecznie. Nasze lampy wysyłamy za pośrednictwem firmy DHL. Wręczenie przesyłki jest możliwe tylko i wyłącznie za uprzednim podpisem odbioru.

12. Czy sklep ma oferty promocyjne?

Nasze oferty specjalne znajdują się tutaj. Na stronie głównej znajdą Państwo również wybrane artykuły jak również oferty tygodnia.
Są to nowe produkty, które zostały zakupione po niższej cenie lub produkty, które dostępne są na magazynie w małych ilościach i dlatego zostają wyprzedane.

13. Czy zakupione lampy można myć?

Tak. Nasze abażury są wykonane z materiałów wodoodpornych więc bez problemu można je przemyć z kurzu i innych zabrudzeń. 

14. Z jakiego drewna są wykonane podstawy lamp?

 Nasze podstawy to naturalne drewno bukowe.

15. Czy mogę wybrać inny kolor przewodu i oprawki lampy wiszącej?

Tak. W naszej ofercie mamy 11 różnych kolorów przewodów i oprawek, są to: czerwony, niebieski, żółty, zielony, bezbarwny, kremowy, biały, czarny, brązowy, złoty i srebrny. Aby zmienić kolor przewodu należy wybrać go z rozwijanej listy po prawej na stronie produktu.

16. Czy mogę sam zaprojektować fotolampę?

Tak. Wystarczy wejść w zakładkę strony "Projekt indywidualny" i postępować zgodnie z krokami.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl